Tuesday, June 16, 2009

Kaladubljonka.



Seni kuni retsepti kirja panin ja jutustsin , kuidas ja mida ja millest teha, oli järele jäänud vaid pool Dubljonkat :)

Retsepti kirjutan nüüd, sest tegema hakates teda veel polnud.
Ostsin poest suitsuheeringat õlis ja mõte liikus kasuka tegemise suunas, kui ühtäkki oli mul tunne, et ei ei, midagi tuleb teha täna teisiti- suhu tuli selline maitse, et mingi kohev kala võiks sellel asjal lisaks olla. Lasin silmadel üle riiulite käia ahga midagi sellist nagu maitse mu suus lisada soovitas ei hakanud silma. Tegelikult oleks tahtnud mingit turska või asja. Siis nägin lumekrabipulki ja teadsin kohe, et need asjad mida otsisin on mul olemas. Peedid olid küll keedetud aga koorimata.Majonees oli ka otsas- ostsin, värsket kurki ei mäletanud, kas on kodus või ei- ostsin. Sibulaid ostsin eelmisel korral- ei ostnud.Tilli ? - ostsin- hapukoor oli otsas, seda teadsin kindlalt- ostsin. Tomatit ostsin ka ja veel igasugu asju , mis siia retsepti ei kuulu- järgmine roog juba küpseb mu peas.
Tegemisne on tegelikult sama, mis kasuka puhulgi aga kordamine on tarkuse ema- ma ei usu et teile meelde jäi:)
Kõigepealt siis kiht peeneks lõigatud heeringat, siis selle peale kiht riivitud värsket kurki, siis sibula -väga õhukesed rattad (laiali lammutatud kujul), siis peeti, siis jälle kurki ja sibulet ja- aga nüüd riivisin ühe tomati kah ja riputasin peale värskelt hakittud tilli. Nüüd oli mul uus majonees- sellehga katsin ära kogu pinna-ähh, ühesõnaga tegin tiheda võrgu majoneesiga peale. kõige peale pigistasin kotitäie hapukoort. Ja muud eui olnudki teha kui hakata lõikelaual seda põhja kloppima.
Mune keetsin ka, nii et kui futu ja Astra koju jõuavad hakkame sööma.
Ahjaa- heeringalt valasin alguses ikka õli pealt ja nõrutasin neid natuke aega- seda õli ei tasuks sellele panna- määrib dubljonka ära.

No comments:

Post a Comment